loading...
Wizard App | دانلود بازی و برنامه اندروید
خبر

چت روم سایت راه اندازی شد برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه نمایید.


ورود به چت روم


Admin بازدید : 1267 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (0)

امتیاز در گوگل پلی : 4.5 از 5 – قیمت در گوگل پلی : 7 دلار!!!

یکی از پرطرفدارترین های دنیا در ios و PC و اندروید !

با قابلیت بازی به صورت چند نفره از طریق وایرلس 

نسخه فول و پولی بازی+ تریلر+ آموزش بازی به صورت چند نفره

===================================

نسخه معمولی + نسخه مود شده

ویکیپدیا:

ماینکرفت (به انگلیسی: Minecraft) یک بازی جهان باز مستقل است که توسط موجنگ AB ساخته شده و توسط همین استودیو برای PC و موبایل منتشر شده است. نسخه پی سی بازی به صورت عمومی در ۱۷ می ۲۰۰۹ با عنوان نسخه آلفا منتشر شد و بعد از آپدیت‌های پیاپی به عنوان نسخه اصلی و نهایی در ۱۸ نوامبر ۲۰۱۱ عرضه شد. همچنین نسخه‌ای از بازی برای اندروید یک ماه قبل از آن در ۷ اکتبر منتشر شد. نسخه آی‌اواس بازی نیز در ۱۷ نوامبر ۲۰۱۱ منتشر شد. در تاریخ نهم می ۲۰۱۲ میلادی بازی برای ایکس‌باکس ۳۶۰ به عنوان نسخه ایکس‌باکس لایو که توسط ۴J Studios توسعه داده شده بود عرضه شد. تمامی نسخه‌های ماینکرفت به روزرسانی‌های دوره‌ای دریافت می‌کنند.

ویژگی‌های خلاقانه و قابلیت‌های ساخت و ساز در ماینکرفت به بازیگران این امکان را می‌دهد تا به وسیله مکعب‌های با بافت‌های مختلف در دنیایی رویه‌ای، سازه‌های مختلف و متفاوتی را بسازند. فعالیت‌های دیگر در بازی شامل اکتشاف، جمع‌آوری منابع، صنعتگری و مبارزه می‌شوند. گیم‌پلی در نسخه تجاری بازی، شامل دو حالت اصلی می‌باشد: حالت Survival (بقاء)، که بازیکنان در آن می‌بایست به جمع‌آوری منابع پرداخته و برای حفظ و نگه داری میزان سلامتی و گرسنگی خود تلاش نمایند؛ و حالت Creative (خلاقانه)، که در آن بازیکنان موجودی نامحدودی از منابع را در اختیار دارند، آزادانه می‌توانند پرواز کنند. در این حالت درجه سلامتی و گرسنگی وجود ندارد. همچنین حالت سومی با عنوان Hardcore وجود دارد که همانند حالت Survival (بقاء) با تفاوت در میزان سختی است. در این حالت بازیکن تنها یک جان داشته و پس از مرگ، مجبور به حذف دنیایی که ساخته است می‌شود.

...

مشاهده ی تصاویری از محیط برنامه در ادامه ی مطلب …

Admin بازدید : 419 چهارشنبه 12 فروردین 1394 نظرات (0)

WhatsApp Messenger v2.12.19 – جدیدترین و آخرین نسخه ی مسنجر معروف “واتس آپ” برای اندروید

WhatsApp Messenger یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مسنجر و چت برای انواع سیستم عامل می باشد که نسخه های مختلف آن برای گوشی های نوکیا ، ویندوز فون و … منتشر شده است و امروز جدیدترین ورژن آن برای اندروید آماده کرده ایم .

با این مسنجر می توانید با استفاده از اتصال ۳G یا وای فای و به صورت رایگان برای دوستان و خانواده ی خود عکس ، یادداشت صوتی ، پیام های ویدئویی و متن بفرستید و به چت کردن به صورت گروهی و یک نفره پرداخته و یا به ارسال اس ام اس بپردازید .

برخی از امکانات برنامه ی WhatsApp Messenger اندروید :

* دارا بودن شکلک هایی بسیار زیبا

* امکان ایجاد چت های گروهی و چت به صورت چند نفره

* امکان ارسال فایل های مختلف برای طرف مقابل

* امکان بلوکه کردن مخاطب خاص

* امکان به اشتراک گذاری مکان شما

* ضبط صدا و ارسال سریع آن برای طرف مقابل

* استفاده ی ناچیز از اینترنت

 

تغییرات نسخه ی v2.12.19:

* اضافه شدن تماس های صوتی رایگان

* رفع اشکالات مختلف برای بهبود عملکرد

 

 

مشاهده ی تصاویری از محیط برنامه در ادامه ی مطلب …

Admin بازدید : 95 یکشنبه 02 فروردین 1394 نظرات (0)

Kritika: The White Knights v2.12.6 – بازی نقش آفرینی آنلاین اندروید+ تریلر
آپـدیـت جـدیـد 

 

Kritika – کریتیکا یک بازی گرافیکی و هیجان انگیز در سبک بازی های اکشن، نقش آفرینی و آر پی جی از استودیوی بازیسازی GAMEVIL مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که با میلیون ها دریافت از گوگل پلی در صدر برترین و پرطرفدارترین بازی های Role Playing قرار دارد. داستان بازی از این قرار است که گروهی از دشمنان قصد دارند عدالت را مخالف با آنچه که شما دوست دارید در دنیا ترویج دهند پس شما با سلاح های سر خود به مبارزه با ان ها می روید و می بایستی که ان ها را یکی پس از دیکری با ضربه های کاری خود از بین ببرید و بهترین بازی نقش افرینی اندروید را تجربه نمایید. با قدرتی بالا حمله های دشمنان را مهار و با انواع قهرمان ها دیدار کنید و از طرفی غرق در گرافیک و داستان عمیق بازی شوید و ساعت ها خود را سرگرم سازید.

برخی از ویژگی های بازی نقش آفرینی Kritika اندروید :

* احساس آدرنالین در نوک انگشتان شما با حملات شدید!

* دیدار با قهرمانان مشهور همچون Berserker، Cat Acrobat و غیره

* امکان ارتقای شخصیت های بازی با لباس های جدید توسط بازیکن

* امکان استفاده از حالت Auto-Battle برای پاکسازی آسان و سریع

* آزمایش مهارت های شما در مقابل رقیبان برا تبدیل شدن به قهرمان نهایی

* شامل انواع انیمیشین های گرافیکی با گرافیک اچ دی و عالی

...

 

مشاهده ی تصاویری از محیط بازی در ادامه ی مطلب …

Admin بازدید : 106 جمعه 29 اسفند 1393 نظرات (3)

Stormblades v1.0.6 + Mod – بازی جدید و سرگرم کننده ضربه های طوفانی اندروید همراه دیتا + تریلر – آفلاین
یک بازی جدید از کمپانی Kiloo سازنده بازی معروف Subway Surfers
نسخه معمولی + نسخه مود با آیتم های باز شده

Stormblades بازی جدید و بسیار زیبا در سبک بازی های اکشن از استودیوی بازیسازی معروف Kiloo خالق بازی معروف Subway Surfers برای دستگاه های اندرویدی است که نسخه ی اول آن چند دقیقه پیش در پلی استور به صورت کاملا رایگان عرضه گردید و تصمیم گرفتیم مثل همیشه پیش قدم شویم و ان را حضور شما دوستداران بازی های اکشن معرفی نماییم! این بازی به صورت روبرو در گوگل پلی عرضه شده است: “برای قرن ها رزمندگان جوان به دنبال نشان دادن قدرت خود هستند، آن ها قدرت خود را در مبارزات نمایش می دهند، روحیه ی جنگاوری را بار دیگر نشان دهید، سلاح‌ها همگی قابل ارتقا بوده و دشمنان سرسختانه به دنبال پیروزی هستند!” در ای نبازی شاهد حضور المان های موفق Infinity Blade مانند swipe کردن و حضور باس هایی غول آسا هستیم که مبارزه با آن ها بخش مهمی از گیم پلی را تشکیل می دهد! مبارزه ها سریع و پر از جنب و جوش هستند و برای دفاع می بایست بروی صفحه swipe کنید و برای وارد کردن ضربات قوی باید دو بار روی صفحه بزنید. به مانند محبوب ترین عنوان استودیو Kiloo ، شخصیت بازی خود به خود از مبارزه ای به مبارزه دیگر می رود و از این سو این اصالت در این بازی نیز دنبال می شود! بازی دارای یک سیستم upgrade نیز است که بر اساس آن می توان شمشیر و سلاح های خود را ارتقا دهید!

برخی از ویژگی های بازی اکشن Stormblades اندروید :

* نبرد با انواع مختلف غول ها و دشمنان بی رحم

* ارتقای شمشیر خود با قدرت های جادویی

* رقابت با رزمندگان در سراسر جهان برای بدست اوردن طلا

* نبرد در انواع محیط ها و مکان های مختلف

...

 

مشاهده ی تصاویری از محیط بازی در ادامه ی مطلب …

Admin بازدید : 133 پنجشنبه 28 اسفند 1393 نظرات (0)

viraj v1.0 – بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز ایرانی “ویراژ” اندروید – بدون دیتا و تنها یک فایل نصبی

۴۶ مگابایتی!

viraj – ویراژ یک بازی جدید و فوق العاده زیبا در سبک بازی های اتومبیلرانی و ماشین سواری از بازیسازان ایرانی برای دستگاه های اندرویدی است که چند ساعت پیش به صورت رایگان عرضه شده و به درخواست سازنده و حمایت از ایشان تصمیم گرفتیم به صورت کاملا رایگان این بازی را حضور شما دوستداران بازی های ماشینی معرفی نماییم! انواع ماشین های مختلف پراید، نیسان، پیکان و … برای انتخاب وجود دارد که شما می توانید به دلخواه یک مورد را انتخاب کنید و در جاده های مختلف و بزرگراه ها به رقابت با کاربران سراسر جهان بپردازید! البته حالت های مختلف دزد و پلیس و پی پایان نیز در کنار حالت چند نفره وجود دارد که شما را ساعت ها سرگرم خواهد ساخت! امکان اسپورت کردن ماشین ها، متن های جالب پشت ماشین ها و … بدون شک شما را مجذوب خودش خواهد نمود! اگر به رقابت های ماشین سواری علاقه دارید و این بار دوست دارید یک بازی ایرانی را تجربه کنید به هیچ وجه بازی ویراژ را از دست ندهید!

برخی از ویژگی های بازی ماشین سواری ویراژ اندروید :

* انواع ماشین های مختلف ایرانی و خارجی برای انتخاب

* امکان سفارشی کردن خودرو با تغییر چرخ، رنگ و غیره

* انواع حالت های مختلف ماشین سواری برای مشغول شدن

* ماشین سواری در انواع محیط ها و مکان های مختلف و متنوع

* استفاده از توربوشارژر، نيترو، سيستم ترمز، سيستم تعليق و غیره

* جدول رتبه بندی واقعی برای رقابت با کاربران ایرانی

...

 

مشاهده ی تصاویری از محیط بازی در ادامه ی مطلب …

Admin بازدید : 97 سه شنبه 26 اسفند 1393 نظرات (1)

Backyard Parking 3D v1.602 – واقع بینانه ترین بازی پارکینگ ماشین برای اندروید همراه دیتا – آفلاین
نسخه ی جدید با ماشین، ویژگی ها و ماموریت های جدید!
پیشنهاد ویژه به دوستداران بازی های پارکینگ!

Backyard Parking 3D یک بازی بسیار زیبا با گرافیک خوب و قابل قبول در سبک بازی های پارک ماشین و رسینگ برای اندروید است که به صورت کاملا رایگان در پلی استور عرضه گردیده است. بازی های پارکینگ و پارک کردن ماشین یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین بازی های اندرویدیست که صدها مورد از ان ها عرضه شده و اما امروز قصد معرفی Backyard Parking 3D را داریم که علی رغم حجم بسیار کم خود واقعا به صورت عالی طراحی شده است! بله گرافیک سه بعدی، طراحی واقعی ماشین ها، کنترلرهای ساده و دم دست، موانع واقعی و … همگی در بازی فوق دست به دست هم داده اند تا بهترین بازی پارک ماشین اندرویدی را تجربه نمایید!

اگر به بازی های پارک ماشین علاقه مندید و دوست دارید یکی از بهترین و گرافیکی ترین بازی های ماشین سواری پارکینگ را تجربه کنید به هیچ وجه بازی سه بعدی Backyard Parking 3D را از دست ندهید!

برخی از ویژگی های بازی ماشینی Backyard Parking 3D اندروید :

* رانندگی با ماشین های مختلف

* شامل بسیاری از ماموریت های مختلف

* انواع موانع مختلف برای به چالش کشیدن شما

* پارک ماشین در وضعیت های مختلف همچون پارک دوبل

* گرافیک سه بعدی به همراه صداگذاری مهیج

...

 

مشاهده ی تصاویری از محیط بازی در ادامه ی مطلب …

Admin بازدید : 68 سه شنبه 26 اسفند 1393 نظرات (0)

Jelly Defense v1.23 + Mod – بازی فوق العاده زیبای “دفاع ژله ای” مخصوص اندروید همراه دیتا – تست شده و آفلاین
نسخه معمولی + مود شده به صورت جداگانه
پیشنهاد ویژه به کاربران دوستدار بازی های دفاعی!

Jelly Defense – دفاع ژله ای بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز در سبک بازی های دفاعی و آرکید از استودیوی بازیسازی Infinite Dreams برای دستگاه های اندرویدی است که با قیمت ۲.۹۹ دلار در گوگل پلی به فروش می رود و تا به امروز بیش از ۵۰۰.۰۰۰ بار توسط کاربران جهان خریداری شده است و از برترین و پرفروش ترین بازی های پولی به شمار می رود! در این بازی امید ژله ها شما هستید به گونه ای که باید به ان ها کمک کنید و با سلاح های متعددی که در اختیارتان قرار میگیرد، متجاوزان را از بین ببرید و ساعت ها خود را سرگرم سازید. همانطور که گفته شد بازی دارای سبک دفاعی است و در ان دشمنان در مسیرهای مشخص حرکت می کنند و شما باید با ابزارهای متعدد ان ها را مورد شلیک خود قرار دهید و قبل از رسیدن به مکان مشخص ان ها را از بین ببرید! امکان ایجاد برجه ای دفاعی دربازی نیست وجود دارد! اگر به بازی های دفاعی علاقه دارید و دوست دارید یکی از بهترین های این سبک را تجربه کنید به هیچ وجه Jelly Defense را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی دفاعی Jelly Defense اندروید :

* انواع دشمنان و متجاوزان مختلف برای از بین بردن

* بازی در انواع مکان ها و محیط های مختلف و متنوع

* استفاده از انواع ژله های مختلف برای دفاع

* طراحی منحصر به فرد با انیمیشن های دوست داشتنی

* گرافیک اچ دی به همراه گیم پلی اعتیادآور

...

 

 

مشاهده ی تصاویری از محیط بازی در ادامه ی مطلب …

 

Admin بازدید : 100 سه شنبه 26 اسفند 1393 نظرات (1)

Need for Speed™ No Limits v1.0.13 – بازی محبوب و پرطرفدار نیاز به سرعت: نامحدود مخصوص اندروید همراه دیتا
۴ فایل نصبی و ۴ دیتای مختلف برای پردازنده های Adreno، Mali، PowerVR و Tegra
نسخه سالم برای اولین بار در Wizapp

بله بالاخره پس از مدت ها انتظارها به پایان رسید و نسخه ی اندرویدی بازی فوق العاده زیبا و واقع گرایانه ی Need for Speed™ No Limits در گوگل پلی به صورت رایگان عرضه گردید! Need for Speed™ No Limits جدیدترین عنوان از سری بازی های اتومبیلرانی از الکترونیک گیمز (EA GAMES) می باشد که با دارا بودن گرافیک خارق العاده، صداگذاری واقعا هیجان انگیز، گیم پلی اعتیاداور و طراحی منحصر به فرد تجربه ای متفاوت از بازی های ماشین سواری را برایتان به ارمغان می اورد. در این بازی شما می توانید بر انواع جدیدترین اتومبیل های معروف جهان سوار شوید و در خیابان های متعدد به مسابقات ماشین سواری مشغول شوید! ۲۵۰ قطعات مختلف از جمله کیت، بدنه و … برای شخصی سازی ماشین ها توسط کاربر وجود دارد که با ان ها می توانید اتومبیل خود را سفارشی کنید!

برخی از ویزگی های بازی ماشین سواری Need for Speed™ No Limits اندروید :

* جمع آوری و آنلاک انواع اتومبیل های مختلف

* شخصی سازی و سفارشی سازی ماشین با +۲۵۰ قطعه

* استفاده از نیتروژن برای بال گرفتن ماشین !

* ماشین سواری در انواع مکان ها و محیط های واقعی

* گرافیک HD، صداگذاری مهیج و افکت های خیره کننده

...

 

مشاهده ی تصاویری از محیط بازی در ادامه ی مطلب …

 

Admin بازدید : 231 جمعه 15 اسفند 1393 نظرات (0)

Brothers in Arms 3: Sons of War V1.1.0k Offline – نسخه ی سوم بازی گرافیکی و شگفت انگیز “برادران جنگ” اندروید + دیتا
نسخه معمولی ۱۰۰% تست شده و آفلاین بدون خطای لایسنس
آپدیت جدید با ویژگی های عالی جدید

 

بله… گیملافت این بار بر خلاف دفعه های پیش به قول خود وفا کرد و نسخه ی سوم از بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی پسران جنگ خود را در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۱۴ در گوگل پلی عرضه کرد تا باز هم مثل همیشه طرفداران خود را به وجد بیاورد! Brothers in Arms® ۳ نسخه ی سوم از بازی تفنگی و اکشن برادران جنگ از استودیوی بازیسازی پرآوازه ی Gameloft برای دستگاه های اندرویدی است که چند دقیقه پیش به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه گردید و مثل همیشه تصمیم گرفتیم نسخه ی سالم و تست شده آن را برای اولین بار در میان تمامی وبسایت های ایرانی حضور شما کاربران همیشگی Wizapp معرفی نماییم! همانند نسخه ی دوم بازی پسران جنگ شما با یک بازی تیراندازی و تفنگی تمام عیار مواجه هستید! همانطور که از اسم بازی می توان حدس زد ، این بازی بر پایه ی پیش بردن عمليات جنگي به صورت گروهي استوار است! در واقع در اين بازی شما علاوه بر مراقبت از خود، بايد به فكر ديگر اعضای جوخه‌ خود نيز باشيد! شما با یارانتان به جنگ با دشمنان می روید و تک تک همرزمانتان برایتان ارزشی بیش اندازه دارند و مانند یک برادرند، پس باید برای حفظ بقای خود و آن ها و آسیب ندیدن آها نهایت تلاش را کنید چرا که با از دست دادن یکی از آن ها در مراحل بعدی قطعا با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد و پیش رفتن بسیار سخت می شود!

به طور کلی  ۱۲ برادر دارید که هرکدام توانایی های منحصر بفردی داشته و تا ۴ مرحله قابل ارتقا می باشند و بر اساس نوع ماموریت و استراتژیک خود برادرتان را انتخاب می کنید! اگر به بازی های اکشن علاقه مندید به هیچ وجه وقت را تلف نکنید و همین الان بازی پیش رو را دانلود کنید و بدون شک پشیمان نخواهید شد!

...

 

مشاهده ی تصاویری از محیط بازی در ادامه ی مطلب …

Admin بازدید : 137 پنجشنبه 14 اسفند 1393 نظرات (0)

Bladeslinger v1.4.0 + Mod – بازی اکشن فوق العاده زیبای اندروید همراه دیتا + تریلر – تست شده و آفلاین
نسخه معمولی + مود شده با پول بی نهایت به صورت جداگانه

 

Bladeslinger بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز در سبک بازی های اکشن از استودیوی بازیسازی Kerosene Games برای دستگاه های اندرویدی است که تقریبا شبیه به بازی معروف Six-Guns از گیملافت طراحی شده است و با قیمت ۴.۹۹ دلار در گوگل پلی به فروش می رود و تا به این لحظه +۵۰.۰۰۰ بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری شده است. بازی داستان William Glaston را دنبال می کند که در حین بازگشت به شهر و دیار خود با اهریمن ها و شیاطین مواجه می شود و برای محافظت از جان خود باید همه ان ها را از بین ببرد. انواع سلاح های مختلف گرم و سرد در اختیار شما قرار میگیرد که همه شیاطین را از بین ببرید و شهر را وجود ان ها پاک سازید. گرافیک اچ دی، نورپردازی های عالی، صداگذاری هیجان انگیز و کنترلرهای عالی همگی در بازی Bladeslinger دست به دست هم داده اند تا یک بازی متفاوت را تجربه کنید.

برخی از ویژگی های بازی اکشن Bladeslinger اندروید:

* بازی در نقش ویلیام برای پاک سازی شهر از شیاطین

* بازی در انواع محیط ها و مکان های متنوع و مهیج

* در اختیار قرار دادن انواع سلاح های مختلف برای استفاده

* طیف عظیمی از دشمنان با توانایی های خاص برای از بین بردن

* گرافیک اچ دی به همراه صداگذاری هیجان انگیز + نورپردازی عالی

...

 

 

مشاهده ی تصاویری از محیط بازی در ادامه ی مطلب …

Admin بازدید : 149 چهارشنبه 13 اسفند 1393 نظرات (0)

یک بازی خارق العاده از GLU در سبک بازی های گلادیاتوری و RPG
پیشنهاد ویژه به دوستداران بازی های آر پی جی

 

BLOOD & GLORY: IMMORTALS سری جدیدی از بازی فوق العاده زیبای گلادیاتوری خون افتخار با نام “خون و افتخار: جودانگی” از استودیوی بازیسازی معروف و نام آشنای GLU MOBILE برای دستگاه های اندرویدی است که نسخه ی اول آن همین چند دقیقه پیش به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه گردید و تصمیم گرفتیم مثل همیشه پیش قدم شویم و ان را حضور شما دوستداران بازی های اکشن، گلادیاتوری و آر پی جی معرفی نماییم! در این بازی شما به دوران باستان می روید و می بایست در نقش یک قهرمان افسانه ای تمامی خدایان کینه توز را از بین ببرید و از امپراطوری خود محافظت به عمل آورید. از میان سه شخصیت اصلی بازی یعنی  زئوس، آرس و هادس را به دلخواه انتخاب نمایید و وارد دنیایی واقعی از روم باستان شوید و بهترین بازی گلادیاتوری را تجربه کنید! اگر به بازی های اکشن اندرویدی علاقه دارید به هیچ وچه بازی خارق العاده BLOOD & GLORY: IMMORTALS را از دست ندهید!

برخی از ویژگی های بازی گلادیاتوری BLOOD & GLORY: IMMORTALS اندروید:

* انتخاب از میان سه شخصیت اصلی : Zeus, Ares و Hades

* مبارزه در مقابل طیف عظیمی از هیولاها و موجودات ترسناک

* بازی و مبارزه در انواع محیط های شگفت انگیز و خارق العاده

* در اختیار قرار دادن انواع سلاح ها با امکان ارتقا توسط شما

* امکان بازی به صورت انلاین و اینترنتی با تشکیل گروه خود

* دارا بودن گرافیک HD به همراه صداگذاری هیجان انگیز

...

 

 

 

مشاهده ی تصاویری از محیط بازی در ادامه ی مطلب …

Admin بازدید : 146 دوشنبه 11 اسفند 1393 نظرات (0)

Call of Duty®: Heroes v1.4.0 – نسخه جدید بازی کال آف دیوتی: قهرمانان اندروید در ژانر استراتژیک – آنلاین

 

Call of Duty®: Heroes نسخه ی جدید از بازی فوق العاده زیبا و پرطرفدار ندای وظیفه از استودیوی بازیسازی Activision Publishing این بار با سبک استراتژیکی برای دستگاه های اندرویدیست که امروز نسخه ی اول آن به صورت کاملا رایگان در مارکت اندروید عرضه گردید و مثل همیشه تصمیم گرفتیم ان را در سریع ترین زمان ممکن و همزمان با انتشار در گوگل پلی خدمت شما کاربران همیشگی معرفی نماییم. در این بازی شما فرماندهی ارتشی از قهرمانان، سربازان نخبه، هواپیماهای بدون سرنشین را بر عهده می گیرید و باید به دشمنان حمله کنید و ساعت ها خود را سرگرم سازید. بازی ب هصورت کاملا سه بعدی طراحی شده است و در ابتدا یک پایگاه کوچک در اختیار شما قرار می گیرید که می بایستی آن را توسعه داده و آن را به یک پایگاه غیر قابل نفوذ تبدیل کنید.


 

مشاهده ی تصاویری از محیط بازی در ادامه ی مطلب …

Admin بازدید : 152 دوشنبه 11 اسفند 1393 نظرات (0)

Dark Avenger II: Darkness Reborn v1.1.3 – بازی شگفت انگیز تولد تاریکی با سبک پرطرفدار MORPG برای اندروید + تریلر
نسخه ی دوم بازی فوق العاده زیبای Dark Avenger
بازی آنلاین است – آپدیت جدید


Darkness Reborn نسخه ی دوم از بازی فوق العاده زیبا و شگفت انگیز Dark Avenger از استودیوی بازیسازی GAMEVIL برای دستگاه های اندرویدیست که نسخه ی اول آن چند ساعت پیش به صورت رایگان در مارکت اندروید عرضه گردید و تصمیم گرفتیم مثل همیشه پیش قدم شویم و آن را حضور کاربران دوستدار بازی های اکشن و آر پی جی معرفی نماییم! داستان بازی همانند نسخه ی پیشین است به گونه ای که شیطان از خواب بیدار می شود و تاریکی ها و ظلم و ستم فزونی می یابد. در بازی تاریکی همه جا را فرا گرفته و ظلم و ستم بیداد می کند و شما باید قهرمانان خود را آماده نبرد کنید و آن ها را به جنگ با شیطان بفرستید! بله … باید به صورت مداوم با آن ها تمرین کنید تا قدرتمند شوند و اجازه ندهید تا اهریمن بر زمین تسلط پیدا کند! این بازی یکی از بهترین و گرافیکی ترین بازی های ترسناک اندرویدی می باشد که اگر علاقه مند به بازی ترسناک هستید، بی هیچ شکی این بازی برایتان لذت بخش خواهد بود. باید دقت داشته باشید که شیطان در همه جا وجود دارد و ممکن است در هر لحظه به شما آسیب برساند. پس از هر پیروزی امتیاز کسب می کنید و به شما پاداش داده خواهد شد. همین الان گروه خود را بسازید و …!

 

 

مشاهده ی تصاویری از محیط بازی در ادامه ی مطلب …

Admin بازدید : 72 دوشنبه 11 اسفند 1393 نظرات (0)

SHAREit v2.7.56_ww – دریافت و انتقال سریع فایل ها تا ۴۰ برابر بیشتر از بلوتوث برای اندروید
نسخه ی اندرویدی + کلاینت قابل نصب برروی ویندوز


SHAREit – شیر ایت یکی از بهترین، پرطرفدارترین و نام آشناترین نرم افزارهای انتقال و دریافت فایل با سرعتی باورنکردنی برای دستگاه های اندرویدی است که توسط کمپانی معروف lenovo به صورت کاملا رایگان در گوگل پلی عرضه شده است و تا به این لحظه بیش از ده میلیون بار توسط کاربران اندرویدی برروی گوشیشان نصب شده است. با استفاده از این برنامه ی آسان می توانید با سرعت بالا به انتقال برنامه، بازی و فایل هایی تا حجم چند گیگابایت بدون هیچگونه محدودیت بپردازید! روش کار برنامه نیز بدون صورت می باشد که بدون هیچگونه اتصال وایرلس ارتباط شما با گوشی و یا کامپیوتر را برقرار می سازد و می توانید به رد و بدل کردن اطلاعات بپردازید. بدون شک برای شما نیز پیش امده است که بخواهید برای دوستانتان فایل حجیمی را ارسال کنید اما با بلوتوث بسیار وقت گیر خواهد بود همین الان با بلوتوث خداحافظی کنید و اپلیکیشن SHAREit را برروی گوشیتان نصب کنید و با سرعتی معادل چند مگابایت بر ثانیه بصورت کاملا رایگان به ارسال فایل بپردازید!

 

مشاهده ی تصاویری از محیط برنامه در ادامه ی مطلب …

Admin بازدید : 97 دوشنبه 11 اسفند 1393 نظرات (0)

نسخه ی آنلاک شده با تمامی ویژگی ها و شخصیت ها به همراه فایل دیتا


Disney Infinity: Action اپلیکیشن عالی و جالب از استودیوی بازیسازی معروف Disney خالق بازی های مشهوری چون Frozen Free Fall، Temple Run: Оz، Castle of Illusion و غیره برای دستگاه های اندرویدی است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به این لحظه بیش از ۵.۰۰۰.۰۰۰ بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است. با این برنامه ی عالی تمامی شخصیت های بازی های دیزنی در دستان شماست که با ان ها انیمیشن های دلخواه خود را بسازید! بله… این امکان در برنامه فراهم گردیده است تا شما با قدرت تخیل خود انیمیشن ها و فیلم های باورنکردنی را بسازید و در نهایت ان ها را برای دوستان خود ارسال کنید و یا در صورت تمایل آنها را در شبکه های اجتماعی معروف نظیر فیسبوک، توییتر و … به اشتراک بگذارید.

 

 

مشاهده ی تصاویری از محیط برنامه در ادامه ی مطلب …

Admin بازدید : 263 یکشنبه 10 اسفند 1393 نظرات (1)

نسخه معمولی + مود شده با پول و طلای بی نهایت


Overkill 3 نسخه ی سوم از بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز Overkill از استودیوی بازیسازی Craneballs برای دستگاه های اندرویدی است که چند ساعت قبل در پلی استور عرضه گردید و تصمیم گرفتیم مثل همیشه پیش قدم شویم و ان را همزمان با انتشار و برای اولین بار حضورشما گیمرهای دوستدار بازی های Action و تفنگی معرفی نماییم! نسخه ی سوم بازی با عنوان “به آبنده خوش آمدید …” عرضه شده است و در آن شما فرماندهی گروهی را بر عهده دارید و می بایستی با افرادی که به شما حمله کرده اند مبارزه کنید و آنها را بکشید و اجازه ندهید تا شما را از پای دربیاورند! عکس العمل بسیار سریع و مناسبی را باید داشته باشید چرا که در کوتاه ترین زمان ممکن باید بهرتین تصمیم را بگیرید و جان خود را نجات دهید. سلاح های بازی مدرن می باشند و همین موضوع باعث افزایش جذابیت بازی میشود، بازی در محیط ها و شراسط مختلفی برگزار میشود و دارای هیجانات و لحظات دلهره آوری است. انواع و اقسام سلاح ها از تفنگ های دوربین دار گرفته تا مسلسل ها و تفنگ های ساچمه ای در اختیار شماست ، پس حواس خود را به طور کامل جمع کنید و با آن ها دشمنان را یکی پس از دیگری نابود کنید.

 

 

مشاهده ی تصاویری از محیط بازی در ادامه ی مطلب …

Admin بازدید : 11712 یکشنبه 10 اسفند 1393 نظرات (0)

GTA: San Andreas Cheater v2.1 – نسخه ی جدید 

 

اگر از کاربران همیشگی فارسروید بوده باشید، در جریان هستید که حدودا یک ماه پیش بازی فوق العاده زیبا و پرطرفدار جی تی آ سن آندرس را به عنوان اولین وبسایت ایرانی به همراه فایل دیتا و کاملا تست شده در اختیار شما قرار دادیم و با استقبال بی نظیر شما روبرو گردید، به گونه ای که تا به این لحظه بیش از ۷۲ هزار بار توسط شما و دیگر بازدیدکنندگان دریافت گردیده و بر اساس امتیازدهی شما بر اساس ۱۵۳ رای امتیاز ۴.۰ از ۵.۰ را به خود کسب نموده و از برترین بازی های موجود در سایت می باشد!  شاید شما نیز از افرادی باشید که بازی جی تی آ سن آندرس را از اینجا دریافت نمودید و هنوزم آن را برروی گوشیتان داشته و دوست دارید با طیف عظیمی از سلاح های مختلف، پول بی نهایت، فشنگ بی نهایت، خون بی نهایت و غیره هیجان بازی را بالا ببرید و شهرهای جدید را راحت تر باز کنید!

امروز قصد معرفی یک اپلیکیشن جالب در زمینه ی هک بازی جی تی آ پنج با نام GTA: San Andreas Cheater را داریم که با آن می توانید براحتی با پول، جان، سپر، اسلحه، فشنگ بی نهایت بازی خود را ادامه دهید! این برنامه که برروی همه ی گوشی ها و تبلت های اندرویدی قابل استفاده می باشد به هیچ برنامه یا عملیات دیگر همچون روت نیازی ندارد و به آسانی می توانید در عرض چند ثانیه همه ی تجهیزات را نامحدود کنید!

 

 

 

مشاهده ی تصاویری از محیط بازی در ادامه ی مطلب …

Admin بازدید : 85 یکشنبه 10 اسفند 1393 نظرات (0)

Grand Theft Auto: Chinatown Wars v1.00 + Mod – بازی جی تی آ محله چینی ها برای اندروید همراه دیتا – کاملا تست شده و آفلاین


جدیدترین بازی عرضه شده از سوی کــمپـانــی راکـ اسـتـار …


GTA: Chinatown Wars نسخه ی جدیدی از بازی فوق العاده زیبا و پرطرفدار جی تی آ ؛ امروز در گوگل پلی برای دستگاه های اندرویدی عرضه گردید و مثل همیشه تصمیم گرفتیم در اسرع وقت و همزمان با انتشار در گوگل پلی ان را خدمت شما کاربران همیشگی معرفی نماییم! این بازی ابتدا برای دستگاه های PSP عرضه شده بود و این با راک استار نسخه ی اندرویدی ان را روانه ی بازار کرد تا مجددا کاربران دوستدار سری بازی های جی تی آ را به وجد بیاورد. این نسخه از بازی جی تی آ داستان محله چین یها در یکی از شهرهای بزرگ آمریکا را روایت می کند که در آن درگیری های مختلفی میان باندهای تبهکار روی می دهد و در این میان ماموریت های مختلفی به شما داده می شود که باید سعی کنید آنها را با موفقیت پشت سر بگذارید! بازی گرافیکی کارتونی مانند دارد و در آن باید ماموریت های مختلفی را در محله چینی ها به پایان ببرید که با پیشروی سخت و سخت تر خواهند شد! اگر به بازی های جی تی ا علاقه مندید به هیچ وجه این نسخه را از دست ندهید.

 

Admin بازدید : 954 یکشنبه 10 اسفند 1393 نظرات (1)

 

از ویژگی های بازی Grand Theft Auto: Vice City می توان به مواردی همچون در دسترس بودن انواع ماشین ها ، امکان برداشتن اسلحه و یا خرید آن ها ، امکان سوار شدن بر انواع هواپیماها و کشتی ها و گیم پلی اعتیادآور اشاره کرد. شما می توانید نسخه آخر بازی فوق را به همراه فایل دیتا به صورت رایگان از فارسروید برای گوشی اندرویدی خود دریافت کنید .

حجم کلی بازی : ۱.۴ گیگابایت – قیمت بازی در مارکت اندروید : ۴.۹۹ دلار – پیش نیاز : اندروید


مشاهده ی تصاویری از محیط بازی در ادامه ی مطلب …

Admin بازدید : 96 یکشنبه 10 اسفند 1393 نظرات (1)

Clash of Clans v7.1.1 – آپـدیـت جدید کـلـش آف کـلـنـز اسفندماه (فوریه) – همزمان با انتشار در گوگل پلی
اگر در اجرای اولیه به مشکل برخوردید فیلت-رشکن را فعال کنید مشکل حل خواهد شد

 

 تغییرات نسخه ی v7.1.1:

* صعود به سطوح بالا برای رسیدن به perks, prestige و fancy badges

* آزاد شدن کانون لول ۱۳ برای تان هال لول ۱۰

* سفارشی سازی پس زمینه ، حاشیه دور و الگوی پرچم قبیله

* ویژگی جدید شرکت کردن در کلن وار توسط کاربران

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک

Download Clash of Clans Android Apk Free

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    سایت را چگونه میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 129
  • بازدید سال : 413
  • بازدید کلی : 40,073